در برنامه 90 چه گذشت : از کنایه عادل تا بحث دایی و تارتار ...
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 5379
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




در برنامه 90 چه گذشت : از کنایه عادل تا بحث دایی و تارتار ...
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» گزارش کامل از برنامه 90 شب گذشته:

برنامه دیشب همچون همیشه بیشتر به پخش بازی‌های لیگ و کارشناسی داوری بازی‌ها اختصاص داشت؛ افزون بر این، محمد رویانیان که شایعه استعفایش از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس به گوش رسیده بود، به تفصیل حرف زد و در ادامه درگیری لفظی دایی و تارتار در این برنامه جالب توجه بود؛ هر چند پس از بحث این دو، عابدینی روی خط آمد و هر دو را به آرامش دعوت کرد. ضمنا در پایان برنامه فردوسی پور با دعوت از ابراهیمی و ابراهیم زاده به تفصیل به موشکافی مشکلات این تیم پرداخت.

» جهت مشاهده گزارش کامل برنامه نود 24 بهمن به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

عادل فردوسي پور در برنامه امشب نود اعلام کرد که هفته آينده يک ويژه برنامه در مورد انتخابات فدراسيون فوتبال دارد.قرار است در اين برنامه نفراتي که براي رياست فدراسيون فوتبال کانديدا شده اند با يکديگر به مناظره بپردازند.
 
 فردوسي پور با از افرادي که گزينه احتمالي وزارت ورزش براي کانديدا شدن هستند از اسامي اشخاصي چون سعيدلو،سجادي و کيومرث هاشمي نام برد و گفت:«اميدوارم که اين آدم ها مستقل کانديد شوند تا رقابت ها سالم باشد و رييس فدراسيون انتخاب شود نه انتصاب!»
 
 اين اتفاق در حالي افتاد که همزمان با اين صحبت هاي عادل گزينه مورد حمايت دولت هم مشخص شد و بايد گفت که خوشبختانه اين بار يک فرد فوتبالي کانديد شده است و مي تواند رقابتي سالم با کفاشيان داشته باشد.
 
 برنامه 90 اين هفته‌ با پخش اعتراض تماشاگران بوشهري نسبت به عملكرد هيات موسسه باشگاه شاهين و بازيكنان اين تيم آغاز شد. پس از آن نيز صحبت‌هاي يكي از هواداران اين باشگاه كه كمك‌هاي مالي زيادي به اين تيم كرده بود و حتي با استفاده از سند خانه‌اش براي باشگاه وام دريافت كرده بود، پخش شد. اين هوادار اكنون با مشكلات زيادي روبرو است، چون باشگاه شاهين هنوز با وي تسويه حساب نكرده است.
 
 در ادامه برنامه براي بررسي بيشتر اين موضوع با احمد گزي يكي از اعضاي هيات موسسه باشگاه تماس گرفته شد كه وي گفت: "آقاي نعمتي براي شاهين بزرگي كرده است و همه اين را مي‌دانند، ولي اين كارها به واسطه كمكي كه قرار بوده است پارس جنوبي به ما كند،‌ انجام شده، ولي خلف وعده شد. اكنون نيز ما زمينه‌اي را ايجاد كرده‌ايم كه اين مشكل حل شود. "
 
 در همين لحظه حميد درخشان نيز روي خط تلفني برنامه آمد تا درباره بازگشتش به شاهين بوشهر صحبت كند. وي در اين رابطه گفت: بيشترين دليل برگشتنم مردم بوشهر است و شرايطي كه مديريت باشگاه برايم فراهم كرده است و زماني كه من از شاهين رفتم، افرادي در تيم و كنار تيم بودند كه در كار من دخالت مي‌كردند و اكنون ديگر حضور ندارند."
 
 درخشان درباره جاسم كرار هم گفت: "كرار فعلا مصدوم است و در حال تمرين‌هاي اختصاصي است، اما او بازيكن ما است و مطمئن باشيد كه در فينال جام حذفي از او استفاده مي‌كنيم. "
 
 ايرج نظري کارشناس داوري برنامه نود در بازي پرسپوليس برابر فجر اعتقاد داشت که گل سوم فجر با از خطاي آشکار مدافع فجر روي محمد نوري به ثمر رسيد و داور ضعيف بود ، در ضمن وي معتقد بود که در بازي راه آهن و شهرداري داور خطاي پنالتي روي عباسفرد را ناديده گرفت .
 
 در حاشيه پخش بازي دو تيم راه آهن و داماش وقتي دو مربي روي خط آمدند مهدي تاتار خطاهايي که کارشناس برنامه آنها را درست اعلام کرده بود را قبول نکرد و اين تصميم کارشناس برنامه را تحت تاثير صحبت هاي علي دايي عنوان کرد.همين اظهار نظر کافي بود تا دايي خطاب به تاتار بگويد:«چرا اين حرف ها را مي زني؟تو اين حرف ها را مي زني اما پس از بازي براي من اس ام اس مي فرستي که زير فشارم؟»در اين لحظه تاتار گفت:«ما با هم رفيق هستيم و من دستيار شما بوده ام اما اين اتفاق دليلي نمي شود که شما به من بي احترامي کنيد.شما در جريان باز حرف هايي به من زديد که ...» که علي دايي حرف تاتار را قطع کرد و اين واکنش را نشان داد:«من حرفي نزدم و بازيکنان نيمکت نشين من هم شاهد هستند.شما به عباس فرد گير داديد و من گفتم که زدن اين حرف ها در زمين فوتبال درست نيست و نبايد اين طور داد و فرياد کنيد.اگر شما اشتباه نکرديد چرا کمک داور چهارم آمد و به شما تذکر داد؟من نه از کسي مي ترسم و نه نان من را کسي مي دهد.»
 
 اما حتي اين صحبت ها هم باعث نشد تا تاتار از موضع خودش کوتاه بيايد.او با تاکيد بر حرف هايش ادامه داد:«آقاي دايي شما به من اهانت کردي.اگر نظر شما اين است ايرادي ندارد من از اين به بعد شما را طور ديگري ميشناسم.اين صداقت نيست.»که علي دايي هم گفت:« شما برويد همان کارهايي را که ياد گرفته ايد را انجام بدهيد»و سرانجام حرف پاياني تاتار:«من دستيار شما بودم آقاي دايي و اين کارها را از شما ياد گرفتم.»
 
 پس از اتمام صحبت‌هاي دايي و تارتار، امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش با برنامه تماس گرفت و گفت: تارتار و دايي از بازيكنان بزرگ كشور بودند و من به آن‌ها توصيه مي‌كنم كه مراقب صحبت‌هايشان باشند و فقط مسايل ورزشي را دنبال كنند.
 
 محمد رويانيان که شايعه استعفايش از مدير عاملي باشگاه پرسپوليس از بعد از ظهر دهان به دهان چرخيد مهمان تلفني برنامه نود بود.او بلافاصله پس از روي خط آمدن خطاب به همه هواداران اين تيم گفت:«اجازه بدهيد من اول خيال هواداران را راحت کنم.رويانيان از پرسپوليس نمي رود و با قدرت به کارش ادامه مي دهد.»
 
 او اين را گفت و توضيحات لازم در مورد خبري که بعد از ظهر منتشر شد را ارائه داد:«من در گفت و گو با سايتي که مصاحبه بنده را منتشر کرد چيز ديگري گفتم.خبرنگار آنها پرسيد شما در براي شرکت در انتخابات فدراسيون فوتبال شرکت مي کنيد يا نه؟ که من گفتم در پرسپوليس هم يک ماه پيش استعفا داده بودم و از چاله به چاه نمي افتم.اين ماجرا مربوط به يک ماه پيش بود و حالا شرايط فرق کرده است.»
 
 در اين لحظه بود که فردوسي پور گفت:«استقلال را برديد و گفتيد چه کيفي مي دهد اين فوتبال و بعد ماندگار شديد.»که رويانيان هم جواب مجري برنامه نود را اينطور داد:«اين تعبير شماست.من يک ماه پيش استعفا دادم و آقاي وزيز با اين استعفا مخالفت کردند.ايشان اصرار داشتند که بنده اين استعفا را ناديده بگيريم.من مدتي است که به دنبال يک سري تحولات در باشگاه هستم.»
 
 پس از اين اظهار نظرها فردوسي پور سوال ديگري را مطرح کرد و از سردار در مورد گلايه هايش پرسيد.رويانيان چند روز پيش گفته بود که باشگاه آنها نه دولتي است و نه خصوصي:«حرف من اين است که اگر دولتي هستيم بايد يک سري بودجه را براي ما در نظر بگيرند.اما اگر قرار است به بخش خصوصي واگذار شويم ما تمهيدات لازم را انديشيده ايم و اقدامات خوبي انجام داده ايم.اما امروز شنيديم که معاونت محترم برنامه و بودجه اعلام کرده است شال آينده هم استقلال و پرسپوليس دولتي باقي مي مانند.اين همه در اين راه قدم برداشته شده و اقدامات حرفه اي انجام شده و واقعا حيف است.با اين شرايط انگيزه اي براي مديري مثل من باقي نمي گذارند و آدم دلسرد مي شود.»
 
 در ادامه برنامه با پخش گزارشي از داستان مشكلات مالي ذوب آهن در يكي، دو سال اخير و افت فني محسوس اين تيم برنامه وارد بخش گفت و گوي ويژه‌ شد. منصور ابراهيم زاده سرمربي ذوب آهن و خسرو ابراهيمي مدير عامل اين باشگاه ميهمان اين بخش بودند.
 
 
 ابتدا ابراهيمي صحبت را اين گونه آغاز كرد: ذوب آهن باشگاه ريشه‌داري است كه تاثير زيادي در ورزش ايران دارد. ما تيمداري نمي‌كنيم، بلكه باشگاهي هستيم كه در رشته هاي مختلف از پايه تا بزرگسال كار مي‌كنيم. سال 88 مجلس شوراي اسلامي قانوني را مصوب كرد كه بر اساس آن شركت‌هاي دولتي مي‌توانند يك درصد از درآمد خود را در ورزش هزينه كنند. اين قانون در سال 90 به گونه‌اي تغيير كرد كه شركت‌هاي دولتي موظف بودند 55 درصد از آن يك درصد را به وزارت ورزش و جوانان بدهند و 45 درصدش را در ورزش هزينه كنند. با اين حساب چيزي كه امسال براي ما ماند، سه ميليارد و 800 ميليون تومان بود و اين در حالي است كه ما 10 ميليارد تومان بدهي داشتيم و تعهدات مالي امسالمان نيز ميلياردها تومان است. اكنون تيم بسكتبال ما با مشكل زيادي روبرو است. تيم هندبال ما كه در عربستان بازي مي‌كرد، همين وضعيت را دارد و حتي واليبال نشسته ما با حضور در رقابت‌هاي بين‌المللي با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كند. فوتبال هم كه گل سرسبد رشته‌ها است و حجم فعاليت‌هاي ما آنقدر زياد است كه واقعا به كمك نياز داريم.
 
 
 ابراهيمي در ادامه و با رد حرف مجري برنامه مبني بر اين كه مديريت وي در باشگاه ذوب آهن نوعي حق السكوت بوده است كه عليه مديرعامل كارخانه صحبتي نكند، گفت: هر كسي رزومه‌اي دارد كه مشخص است. گاهي اوقات رسانه‌ها به مسايلي دامن مي‌زنند كه صحت ندارد، كسي كه با طومار بيايد با طومار هم مي‌رود. زنده باد و مرده باد، هر دو باد هستند و نمي‌شود به آن‌ها تكيه كرد. من پيش از مجروحيتم در جبهه فوتبال و پينگ‌پنگ بازي مي‌كردم و پس از آن نيز عضو تيم واليبال نشسته باشگاه بودم. ضمن اين كه من امكان ندارد كه خواسته باشم عليه مدير عامل كارخانه حرفي بزنم، چون وي خودش از سردارهاي جنگ بوده است و ما در يك خط هستيم.
 
 
 مدير عامل باشگاه ذوب آهن در ادامه با اشاره به اعتصاب بازيكنان تيم فوتبال گفت: فضايي كه در فوتبال وجود دارد، با فضايي مثل رشته واليبال نشسته كه سرشار از ايثار است، فرق مي‌كند. بسياري از بازيكنان اكنون تيم فوتبال ما از مدرسه فوتبال ذوب آهن رشد كرده و به اينجا رسيده اند، اگر قراردادي هم وجود دارد باشگاه آن‌ها را به جايي رسانده است كه چنين قراردادي ببندند. شايد انتظار ما اين بود كه آن‌ها اين رفتار را نداشته باشند. از ابراهيم زاده هم انتظار داشتم كه به عنوان بزرگ‌تر با آن‌ها صحبت كند كه البته اين كار را كرده است. به هر حال ايراد ما همچنان به قانون است كه دست ما را براي هزينه كردن بسته است. مسئولان كارخانه هم تا جايي كه مي توانستند كمك كردند و نمي‌توانند حركت غير قانوني انجام دهند، تا زماني كه ما دولتي هستيم اين مشكل وجود دارد. مگر اين كه يا قانون تغيير كند و يا بودجه ما مشخص شود.
 
 
 در ادامه منصور ابراهيم زاده نيز وارد بحث شد و با بيان اين كه هيچ گاه يك مربي راضي نمي‌شود كه بازيكنان تيمش اعتصاب كنند و تيم نتيجه‌ نگيرد، گفت: اگر سياست كلي باشگاه اين باشد كه با بازيكنان جوان كار كنيم، من اين توانايي را دارم، اما اكنون كه بازيكنان با تجربه‌اي در تيم حضور دارند بايد مشكلات حل شود.
 
 
 وي در ادامه با انتقاد از اعتراض برخي تماشاگران تيمش در بازي با استقلال گفت: به عقيده من اين عده طرفدار تيم ما نبودند و از جايي خط گرفته بودند. شايد آن‌ها مانند پيش از انقلاب روي بازي‌هاي ما شرط بندي كرده‌اند كه اين رفتار را نشان مي‌دهند.
 
 
 سرمربي ذوب آهن درباره ضعف فني تيمش در فصل يازدهم ليگ برتر نيز گفت: در ابتداي فصل و به دليل مشخص نبودن وضعيت باشگاه به مجيد صالح گفتم كه اگر موقعيت خوبي دارد، مي‌تواند از تيم برود. درباره جذب بازيكن هم بايد بگويم كه ما توانستيم بازيكنان خوبي را جذب كنيم. بازيكناني همچون دسوزا، داوود حقي، هوگو ماچادو و ديگران بازيكنان خوبي بودند، اما ما نتوانستيم يك مدافع چپ خوب جذب كنيم. به دليل مشكلاتي كه داشتيم اردوهايمان دير شروع شد و ما پنج ملي‌پوش داشتيم كه در اردوهاي تيم حاضر نبودند. در نيم فصل هم خيلي دير كار را آغاز كرديم و نه توانستيم بازيكن بگيريم و نه توانستيم به اردو برويم.
 
 
 در ادامه ابراهيمي صحبت‌هاي سرمربي تيمش را اين گونه كامل كرد: ما به جز محمد منصوري و ابوالحسني، نتوانستيم درخواست‌هاي ابراهيم زاده را انجام دهيم و اردويي كه او از ما خواسته بود، هم امكان پذير نشد، چون در آن مقطع دستمان خيلي خالي بود.
 
 
 وي ادامه داد: به علت اين كه تعهداتمان را نسبت به تيم و بازيكنان در موعد مشخص انجام نداديم، آن‌ها هم طبق مقررات طلبشان را مي‌خواهند. تيم ما براي قهرماني در ليگ به آسيا بسته شده بود و به همين دليل رقم قراردادهايشان بالا است.
 
 
 مسئولان باشگاه ذوب آهن دليل اصلي مشكلات مالي اين باشگاه را اقدامات دليلي مدير عامل پيشين اين باشگاه عنوان كردند. دليلي كه به دليل اتهامات مالي چهار ماه را در زندان به سر برده بود و هم اكنون با قيد وثيقه آزاد شده است، روي خط تلفني برنامه آمد تا از عملكرد خود دفاع كند.
 
 
 وي گفت: پرونده‌ من هنوز به دادگاه نرفته و من هر چيزي كه اينجا بگويم ممكن است عليه من استفاده شود. اكنون نيز اين حرف‌ها را مي‌زنم چون در مدت چهار ماه غيبت من برخي افراد هر چه خواستند گفتند و نوشتند. اكنون اعلام مي‌كنم كه اگر چيزي به اموال من و خانواده‌ام به ناحق اضافه شده است، حاضرم آن را مصادره كنند و سه برابر آن را هم جريمه بدهم، اما هنوز وكيل من پرونده را نخوانده است، با اين حال مهدي تاج در مصاحبه‌اي گفته است كه پرونده من آنقدر سنگين است كه از دست او خارج شده است. سوال من اين است كه او از كجا درباره پرونده من اطلاعات دارد.
 
 
 در پايان برنامه ديشب ابراهيم زاده درباره مساله اعتراض شهاب گردان و تصميمش براي جدايي از تيم نيز گفت: ما دو دروازه‌بان خوب در تيممان داريم كه هر دو قابليت حضور در تيم ملي را دارند. به نظر من كي‌روش بايد شهاب گردان را نيز مانند مهرداد پولادي به تيم ملي دعوت مي‌كرد.
 
 سوال پيامكي برنامه اين هفته‌ درباره انتخابات آينده فدراسيون فوتبال بود. اين برنامه از مخاطبانش پرسيده بود، ويژگي يك فدراسيون خوب را چه مي‌دانند؟ كه در پايان از ميان بيش از يك ميليون و 600 هزار شركت كننده 75 درصد به "اقتدار و استقلال راي در انتخاب و تصميم گيري"، 10 درصد به "تيم‌هاي پايه"، 8 درصد به" ليگ منظم و پويا" و 7 درصد هم به "راهيابي به جام جهاني" راي دادند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس